Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 6 augusti 2012

Kusinstudent.....

....Barnens kusin Rasmus tog studenten i år & då gjorde jag detta kort till honom. Ville inte göra något kort med någon typisk stämpel utan använde olika tyger samt papper.
En virkad blomma fick pryda vid stämpeln "student", med en brads.
Jag råkade riva sönder ett av papprena när jag chalkade & då kom tanken att jag skulle sy ihop den lilla biten ;) sedan blev det även langettstygn samt efterstygn tror jag de heter, fniss!
Nu var det längesedan jag scrapade & hoppas det blir något i veckan!! KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar