Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 29 augusti 2012

Pion Design´s underbara papper....

....ja vad mer kan man säga? de är verkligen ljuvliga!! Detta papper med en ram var nästan färdigt kändes det som... så ett foto på min syster & hennes man samt några knappar, spets...
Jag gjorde en blomma av en sida ur en bok.... rev & slet lite på fotot samt chalkade det lite lätt efteråt.
Förstärkte de fjärilar som redan fanns på pappret med några ovanpå såå det blev lite 3-D känsla över dem ;)
Stjärten på fågeln skar jag upp såå den blev liggande på fotot... Fortfarande förkyld meen har fått tips om en rolig scrapbutik på nätet av några tjejer på FB... såå det blir en tur där tror jag, hihi!
KramiZ på er! //Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar