Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 13 september 2012

Warm....

 ...Min lille kille på vårat favoritställe på sommaren: Bohus Malmön. Jag älskar detta fotot på Samuel, när han är så avslappnad & naturlig med den fantastiska vyn bakom. Så att scrapa något med den bilden var inte svårt :)
 Av min bäste vän Ann-Pi hade jag fått virkade kanter....Me Love!! blir en underbar inramning av kortet med dem, eller hur?  Dessa dubbelsidiga Maja Design papper måste man ju utnyttja... här rullade jag upp kanterna lite för att visa den randiga baksidan.
Jag har rivet lite på fotots kanter så de blir lite mer slitna. Massor av knappar förgyller vilket alster som helst, hihi! Ankaret på en av knapparna var speciellt lyckat tycker jag ;) jag blir ju alldeles lyrisk när jag hittar någon sådan detalj.... när man sökt efter något extra.
Inget uppbokat i helgen såå hoppas att det blir lite scrap! Någon som är sugen sååå hör av er :)
KramiZar Ullkika <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar