Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 16 december 2012

Märken.....

Dessa älskade märken....fick en beställning på ett blått bokmärke. Kuuuul tyckte jag! men när jag väl gjorde ett.... så blev det en serie på Fyra :) För jag vill ju alltid ha ett själv & beställaren skulle ju få ett själv också ;) Sedan kom sonen med flickvän hem & hon blev alldeles förälskad, fniss! Då bidde det visst fyra märken denna gång.
 Maja Designs papper genomsyrar hela serien samt min dotters trasiga blå blus ;) Man kan scrapa med allt!!
Sedan röd söm som pricken över i.... riktiga UllkikaMärken blev det....
Jag har varit på Scrap hos Fruarna Lilja både lördag & söndag....... Fantastiskt roligt! Mycket pyssel med härliga människor!!! Inspirerande till tusen.
KramiZ & godnatt// Ullkika <3 p="p">

2 kommentarer:

  1. Dom är sååå fina! Älskar mitt! Tack ♡

    SvaraRadera
  2. Hihi! Tack Anna..... jag älskar alla bokmärken eftersom jag samlar. KramiZ <3

    SvaraRadera