Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 18 december 2012

Tomten Tomas....

....Nu äntligen har jag fotat mina julkort! så ni hinner att få lite julkortsinspiration, fniss! Även om det nog är sent att börja göra dem nu... eller varför egentligen? Börjar nu så har du nog ett knippe till nästa jul ;)
Maja Designs julpapperskollektion från förra året fick pryda kortet tillsammans med Tomten Tomas.
Tyll samt ett gäng knappar... sen var det klart. Jag har nästan fått iväg mina julkort, hm! Det viktigaste är väl att man får ett kort inte när man får det.....
Många JulgodisKramizar från mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar