Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 5 februari 2013

Kärlek....

 Gjorde en tavla Med Ida & Markus... Kärlek fick den heta ;) Så underbart roligt att pyssla med svartvita foton....går nästan inte få det misslyckat :)
 Som så ofta sydde jag som en extra dekoration... både på maskin men även med hederlig nål & tråd- Langettstygn. Tim Holtz Fotostrips fick skymta fram längst ner...
 Samt dennes Finfina Nyckelhål. Matchande metallknappar som jag hittade längst ner i en av knapplådorna.
 Den inköpta ramens glas tog jag bort för att få 3-d känsla på Lo... att blommor liksom stack ut ur ramen :)
Kändes faktiskt som en utmaning att göra en tavla till en 17-årig kille... som både skulle va just "killig" men ändå romantisk... för visst lyser det kärlek om dem!!

Idag har jag varit hos Fruarna Lilja i Trollhättan för mysigt scrap.... Me like! Ska snart bjuda hem dem & Kristina någon tisdag framöver för mer mys.... :)

KramiZ Ullkika

1 kommentar: