Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 15 maj 2013

Tim Holtz.....

....ja vad säger man! Tim Holtz! bara älskar hans papper & tillbehör :) Så här bidde det en Lo när Samuel åker vattenskidor för Vvsk: Vänersborgs vattenskidklubb.

 Tyg förgyller alltid ett alster enligt mig ;) Här blev det en liten remsa under kortet.
Hade en fantastiskt trevlig dag hos Milo igår & fick gjort en Lo... mest prat som alltid ;) Måste fotografera innan det kommer upp här.... men det kommer, jag lovar! I helgen ska jag till Stockholm med mina underbara barndomsvänner... undrar om jag springer på någon scrapbutik där, hihi! mina resekompisar är dock inte frälsta i denna hobby såå risken är väl inte stor!

KramiZ & godnatt// Ullkika

1 kommentar:

  1. Vacker Lo i en underbar färg och fin dekoration.
    Ha det så trevligt med dina vänner och hoppas du kan "lura" med dom till en butik. Kram

    SvaraRadera