Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 21 juni 2013

Förskolechefen får blomma...

....på vårt sista möte tillsammans alla tre förskolor. Jag fick i uppdrag att göra kortet till blomman :) Det blev ett i rosa & jag hade då sådan tur att det var rosa blommor samt några rosa pinnar i som dekoration i den stora krukan... såå det blev supermatchat ;)
 Har tonat ner både papper,spets,tårtpapper & några blommor med vit färg för jag ville inte ha så stark rosa färg.
Hittade en fin klädtags med rosa små blommor på... satte över lite "alladinaskpapper" över för att täcka text samt några dekorationer.

Hon är såå söt Magnolian som jag fick uppstämplat av Kicki....Kolla hennes blogg som finns på min lista :) Det ser ut som om hon verkligen sitter på ostnät & spets ;) Det prickiga bandet har jag köpt på blomsterhallen i Vänersborg.
Ha nu en riktigt härlig Midsommar alla <3 kramizar="" ullkika="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar