Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 19 augusti 2013

Hipp hipp hurra....

 ...någons födelsedag :) Lager på lagerkort fick det bli! Tänk vad glad man blir av ett kort ändå...
 Hade lite dåligt med ljusa cardstock hemma & hittade ett som var uppstämplad med stjärnor på kanten,hm! Detta papper fick inspirationen att vakna :) Utgick från färgerna på de stjärnorna....blå toner (de lila låtsades jag inte se.... eftersom jag är allergisk mot den färgen ;).
 Målade & chalkade Tim Holtz Grungeboard.... 4:an samt 0:an. Lite kul med struktur på siffrorna som syntes väldigt fint när jag kladdade på Gesson. Knöt ett ostnät på nollans ram
 En blå/turkos stjärnbrads passade fint på broderiväven eftersom jag nu hade inspirerats av de "blå" tryckta stjärnorna ;) De fick sitta tillsammans med genomskinliga knappar så man kunde se alla lager.
Syns inte så tydligt men använde sidan 40 från en gammal bok som en liten detalj.... Katarina som beställt kortet till sin bror var nöjd, kul!
Nu längtar jag till på lördag då jag ska på Frändescrapen hela långa dagen..... jiiihaaa!
Tjingåhej// Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar