Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 21 augusti 2013

Jag blir så glad....

 ....när min dotter Idas pojkvän Markus kommer & frågar om jag vill göra ett 18-års kort till hans kompis :) Att det uppskattas av tonårskillar det man gör, fniss! Det är lycka!
 Samtidigt får man ju tänka till.... det ska väl bli ett lite tufft kort när man fyller myndig?! eller? Det fick bli en blandning.... Använde mig av Maja Designs papper samt ett brett band som tagsen & wellpappen ligger på....syns lite dåligt på fotot. Fransade kanterna på bandet för ett lite busigt utseende. Chipboardhörnen har jag målat med Gesso och använt lite 3-d snöfärg på plus chalk. Tagsen är från något klädesplagg jag köpt någon gång.... de är toppen att använda på allt scrap man gör & de finns i alla möjliga färger, former & storlekar...Gratis dessutom ;) Oftast med snygga band eller snören på också, toppen!
Flaskan är en gammal dies från quick cutz som är riktigt användbar... glömmer bort att jag har dies tyvärr. Nu ska lägga mig och läsa en stund så jag är pigg när jag ska på tjejmiddag ikväll :) Öppnade på Förskolan idag så nu trillar snart ögonlocken ner, men det låter ju bättre att säga: -jag går & läser! ;)
Tjing & Hej! Ullkika

2 kommentarer:

  1. Sååå vackert kort. Förstår att det känns extra bra, med förfrågan från honom. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för dina finfina ord!! Ja tonårspojkar kanske inte tänker på kort det första de gör ;)
    KramiZ Ullkika

    SvaraRadera