Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 5 september 2013

Du har nyckeln till mitt hjärta...

 ...avslutades Idas album till pojkvännen med. Jag har tidigare visat andra sidor från albumet & de ligger i etiketten Övrigt.





Hemma med sjuka barn idag meen de är på bättringsvägen båda två så imorgon hoppas jag att Samuel & jag ska kunna åka till Trollhättan efter jobbet för att scrappa med min Pysselvän Milo... kolla in hennes blogg som finns bland mina favoritbloggar!! Hon är fantastiskt duktig!!
KramiZ Ullkika

1 kommentar:

  1. Det blev riktigt gulligt. Snart pysslar vi med Milo båda två. AnnPi

    SvaraRadera