Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 1 november 2013

Junies Dopdag....

 ...alltså mitt ljuvliga barnbarn döptes i Vänersnäs kyrka den 6 oktober. Att göra dopkort till en sådan dag känns extra viktigt! Det blev ett i form av en klänning dekorerad med Maja Designs papper mm
 Har lekt med tanken att det är ett litet tvättstreck i linje med spetsen.... där det hänger ett par sockor & en galge till vänster samt en gosekanin & en napp till höger
Hon är född i lejonets stjärntecken som jag ville ha med någonstans på kortet.... hade en gammal tidning som jag tog ett horoskop ifrån. De rostiga fjärilarna satt på en metalltråd som jag ringlade runt på kortet, vill ha lite bus ;)

 Uret köpte jag på Frändescrapen i en påse med blandat hopplock, mums! Hängde dit en säkerhetsnål a´la Tim Holtz... älskar att se detaljer som kommer fram ju mer man studerar ett kort eller en Lo.

Även det florstunna lövet är en sådan liten detalj.... önskar jag kom ihåg var jag köpte dem! vill ha fler.... men det var många år sedan det inhandlades.

Är hemma sedan i måndags från jobbet :( har en urjobbig förkylning som inte vill ge med sig samt som en liten krydda har jag dessutom dubbelsidig ögoninflamation... så jag har inte orkat vare sig pyssla eller blogga, hm!
Nåja! efter en dusch tog jag mig ändå hit till datorn såå jag får väl hoppas att detta är vändningen ;)
KramiZar på er! Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar