Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 20 november 2013

Mamma och pappa längtar....

 ...så mycket! kom ut nu! känslan av att vilja ha den lilla skruttan i sin famn gick nästan att ta på i somras.Detta foto togs bara några dagar innan vårat lilla barnbarn kom till världen :) Denna Lo är gjord till Junies album som hon fick av farmor när hon föddes ;) Klart det ska märkas att hon har en scrapande farmor! Så detta är en enkelLo till första sidan....Inspirationen till detta uppslag blev Teds blå badbyxor.
 Givetvis var det en härlig dag med blå himmel & blått vatten såå blå fick bli temat :) Fick dropparna på metalltråd i Porslinsblommans butik på Fruarna Liljas ScrapMara.... hade aldrig köpt dem själv men här blev de en söt dekoration. Funderade ett tag på hur jag skulle få fast dem?!! började använda jeans & då blev det ju enkelt med hällorna på byxlinningen.
 Alltid snyggt med vitt & svart till en färg...
 Bordsgrannen lånade ut härliga stämplar & en punch med fjärilar... gissa om jag blev glad :) Lager på lager med jeanstyg, spets & papper blir härliga kontraster.
 Min nya lilla favorit... Modelling Paste här i form av en fläck som rinner MUMS!
Hoppas ni inte slänger några gamla jeans nu ;) för de ska man skapa med!! Jag har en plan på att göra mig ett förkläde med flera härliga fickor. Vad tror ni om det?
Ha det så gott alla!! KramiZ Ullkika

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på den fina magen. Vacker LO som säkert uppskattas. Vänta du tills ni kan pyssla tillsammans du och den lilla. Mitt barnbarn på 2 älskar det. Sen att hela golvet är fullt av blommor och annat, bekymrar henne inte. När mormor suckar säger ho bara--ingen fara, vi städar tillsammans.:))

    SvaraRadera