Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 24 januari 2014

Dream....

 ....att ha fått ett barn! Vilket fantastiskt mirakel! Det är verkligen som det sägs... Barnbarn ÄR livets efterrätt!! Detta är andra sidan på den dubbelLo som jag visade igår.... till Junies album.
 Det är en dröm att min Ted & hans Anna fick bli föräldrar den 27 juli... som jag ringade in symboliskt på lottobrickan.
 Jag har jobbat med att smycka som en sträng mellan de båda fotona....många små detaljer som man kanske inte märker med en gång ;) ser ni den gröna bilen? eller clownen? hihi!


 Använde en stor vit tygbit med härliga blommor på...lite som känslan av modellpaste :)

Klockan är en av mina gamla som jag pillat sönder.... passade toppen på denna sidan så jag fick in tiden när den lilla föddes. Har suttit & lekt lite med mina saker idag.... bidde en dubbelLo från vår semester på Gotland :) Jag börjar bli frisk med andra ord :)

KramiZar Ullkika

1 kommentar:

  1. Du kan verkligen detta med att göra LO. Underbara. Klockan var ju bara hur tufft som helst:))
    Ja du, att få barn är ett mirakel och barnbarn inte sämre hi hi. Kram

    SvaraRadera