Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 14 oktober 2014

Sjung om studentens lyckliga dagar....

 ...2014 var studentens år för oss! Då hade vi tre studenter att fira, så detta var ett av korten jag gjorde. Ett enkelt kort som jag själv tycker mycket om. Så när vår dotter tar studenten nästa år så tänkte jag göra dessa som inbjudningskort. Det är väl inget måste.... men när detta är så vansinnigt roligt!! varför ska man då låta bli? Andra bakar tårtorna själv.... det är jag kass på!! så kort får det bli!
 Cirkeln har jag gjort med en stencil och modelpaste... underbart material att arbeta med! börjar man vill man inte sluta ;)

Gula virkade blommor tänkte jag flirta med svärmor min om hon kan göra... hon är så enormt duktig på allt handarbete
Fick ett bra tips av min pysslande vän Kicki som hon gjort till sin sons student. En bok där alla gäster kan skriva en tanke när de är här för att fira Ida. Det ska jag ta efter tänkte jag! Vilket minne!!
Ha en bra dag/kväll.... kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar