Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 5 november 2014

Time flees Remember to live...

 ... Dessa små kort är Artist Trading Cards....Atc-karusellen som Milo lurat in mig i ;) Är nog rätt lättlurad i detta fallet. Jag har hela tiden tyckt att det ser väldigt roligt ut med dessa små Atc-kort... men undrat vad jag ska ha dem till. Dessa kort med tema: luftballong var den andra swapen jag var med i. Hm! hade ingenting med luftballonger trodde jag.... men efter lite rotande i gömmorna så fick jag fram några ballonger till 12 kort.
Jag gjorde alla 12 helt olika men med ungefär samma tyger, spetsar och papper. Sedan döpte jag min ballongtitel till: "Time flees Remember to live".

 Här är fem av de 12 ballongkorten jag gjorde.....

En passande titel tyckte jag! Livet är verkligen som en luftballong.... dagarna flyger i väg! man får inte glömma av att leva i nuet. Nu i höstmörkret får jag stanna upp för att tänka på just det, eftersom jag inte mår helt 100 tyvärr.
Krama varann i rusket//Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar