Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 8 februari 2015

&...

 ...är andra sidan till min Lo "Jag älskar dig" som jag visade för er i början av veckan. Jag bara älskar bilderna av mitt barnbarn Junie när hon kryper runt i trädgården för att plocka blommor som växer i vår gräsmatta. Dessa små vita blommor som ser ut som prästkragar fast mycket mindre,  delar hon upp i små små bitar. Fniss! min första tanke var ramsan som jag sa när jag var liten... älskar.... älskar inte. Ni vet säkert vilken jag menar!

Jag fotar så ofta och mycket att det är svårt att scrappa med alla bilder. Har ni samma problem?
 Dessa ljuvliga papper från Prima kan ibland vara en utmaning att jobba med... de är så fina och jag vill att så mycket av pappret ska synas men ändå se scrappade ut, hm! Jag blev nöjd med resultatet denna gången men det är alltid klurigt!!


Hoppas ni fick lite inspiration denna söndagskväll.... scrappa på! kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar