Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 16 februari 2015

God jul...

 ...fniss! jag vet att jag är helt fel ute! lite för sent med julkort nu... men om man bortser från den lilla textremsan med just God Jul så ser inte kortet så juligt ut, eller hur?!
 Fem nyanser av brun-beige i form av tyg, spets & band...

Snorig kram till er från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar