Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 23 april 2015

Arbetskamrat som fyller 50 år....

 ...& hon älskar att greja i trädgården hemma samt är en stor inspiratör på det temat på jobbet också. Därför fick det bli en av mina gamla stämplar, en hängel i odlartagen som fick pryda hennes kort.
 Många lager på lager som jag gillar samt lite sömnad som pricken över i ´et. Hade ju tänkt att hänga vattenkannan i en blomma på något vis, men det blev en rosett som fick pryda kannan istället.... visst blev det lite sött?!! Tog ett snöre av juteväven till rosetten för att få in samma färg :)



Hoppas att jag hinner pyssla ihop ett bokmärke i samma stil ikväll... Anna-lena läser ju en del & jag har fått så mycket fina knappar, spetsar mm av henne. Ååå sådant blir jag väldigt glad för!! Älskar dessa små knappar som ni vet ;)

Imorgon blir det fredagsscrap med tjejerna i Trollhättan, jiiiihaaaa! Längtar redan!
Kram till er alla/ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar