Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 27 april 2015

Tro hopp & kärlek...

...blev titeln i en Atc- tävling som jag var med i under  Liljascrappen. Kommer inte riktigt ihåg kriterierna i tävlingen men temat var kärlek. Sedan skulle man ha ett visst antal olika material & papper, nåja! Jag vann äntligen en tävling och fick chokladguldmedalj :) Jiiihaaa!  
Jag har haft turen att bli två i många tävlingar men sällan det blir en förstavinst. Så ni kan tänka er att jag blev glad.
Har blivit inbjuden av Milo till en Atc-utmaning med temat Sjöjungfru... spännande!
Imorgon blir det eventuellt några timmars pyssel med min goe scrappvän Heidi.

NattiKramar! Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar